Ažurno podajanje odgovorov in vprašanj občanom, ki so zastala

Milan Klemenc je posredoval pobudo št. 431/10: Za ažurno podajanje odgovorov in vprašanj občanom, ki so zastala. Predlaga, da se najde sistemska rešitev, ki bi bila primerljiva s sistemom, kot ga ima MO Ptuj za pobude in vprašanje mestnih svetnikov.

Odgovor: Za podajanje vprašanj in pobud občanov deluje aplikacija »Izboljšajmo Ptuj«, kjer lahko občani vsak trenutek prijavijo težavo v okolju ali predlagajo spremembo (dostop preko spletne strani). Ker si prizadevamo za čim bolj učinkovito komunikacijo z občankami in občani, tudi redno izvajamo pogovorne ure pri županji in direktorju, na katere se občanke in občani lahko prijavijo po elektronski pošti janja.zorko@ptuj.si ali po telefonu (02) 748 29 13. Občanke in občani se lahko s pobudami neposredno obračajo na Kabinet županje po e-pošti (matjaz.damis@ptuj.si).

Pripravil: Matjaž Damiš


KOMETIRAJTE IN ŠIRITE DOBRO ZGODBO! Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. Uredništvo si pridržuje pravico do izbrisa komentarjev, ki žalijo, javno spodbujajo sovraštvo, razdor ali nestrpnost, so prekomerno obsceni, oglašujejo, na kakršenkoli način kršijo zakonodajo Republike Slovenije ali huje kršijo splošne pogoje uporabe spletne strani ptujcani.si.
%d bloggers like this: