Zbiranje sponzorskih sredstev za Kurentovanje

Gorazd Orešek je podal vprašanje št. 349/9: Zakaj potrebujemo zunanjega izvajalca za zbiranje sponzorskih sredstev za Kurentovanje 2020? Do sedaj je sponzorska sredstva za ta namen vedno zbiral vsakokratni župan, ki je tako tudi vzpostavljal ali vzdrževal stike z gospodarskimi subjekti, od kar imamo Zavod za turizem (JZT), seveda v sodelovanju z zavodom. Na ta način sta se krepila tudi vloga in pomen zavoda. Ali se vodstvu MO Ptuj stik z gospodarstvom in vloga JZT ne zdita dovolj pomembna in ali se ne bi raje del teh 50.000,00 EUR, ki se jih bo namenilo »neki« agenciji za pridobitev sponzorskih sredstev, raje uporabilo za samo promocijo Kurentovanja? Kdo bo nosil odgovornost, če ne bo zbranih več sponzorskih sredstev kot pretekla leta? Izbrana agencija, Zavod za turizem Ptuj ali županja?

Odgovor: V znesek 50.000 EUR sta vključena strošek PR-agencije, ki je vsako leto znašal okrog 20.000 EUR, ter kampanja, ki se je večinoma izvajala na območju Štajerske. Ker je letos 60. Kurentovanje, si želimo sam dogodek marketinško izpopolniti ter mu dodati svežino. Izbrani izvajalec namreč ne bo samo pridobival sponzorskih sredstev, temveč je v sklopu razpisa oddal še predlog nadgradnje obeh povork, s poudarkom na mednarodni, ki v mesto pripelje veliko obiskovalcev. Do zdaj si moramo priznati, da iz tako velikega dogodka nismo potegnili maksimuma, tako na relaciji sponzorjev kot pri obiskovalcih. Izkušene marketinške agencije znajo dogodek prodati širše in bolj ciljno usmerjeno. Do zdaj je namreč veljalo, da se velika večina sponzorskega denarja prejme s strani širšega lokalnega okolja, večja nacionalna podjetja so se – če so se – vključila z minimalnimi sredstvi. Razpis je bil nastavljen tako, da to marketinško podjetje ne prejme dodatnih sredstev, če ne zagotovi vsaj 150.000 EUR, od tega zneska navzgor si pa bo lahko izplačalo določen odstotek od pridobljenih sredstev. Da teh sredstev ne bi zagotovili, ne dvomimo. S tem se MO Ptuj ne odmika od neposrednega stika z gospodarstvom, temveč ravno obratno, saj se bo v večji delež pogovorov vključeval Zavod za turizem Ptuj, po posvetu in pri večjih partnerjih vsekakor tudi županja. Kako zadovoljiti želje sponzorjev, kaj jim ponuditi, bo dogovorilo to podjetje, zavod pa bo podpisnik pogodbe. V tem času, ko bi zavod sam pridobival sponzorje, se bo lahko namesto tega bolj posvetil turistični promociji in pripravi turistične ponudbe. S sponzorji in partnerji se bo županja srečala tudi v okviru programa Kurentovanja.

Pripravila: Tanja Srečkovič Bolšec, direktorica Zavoda za turizem


KOMETIRAJTE IN ŠIRITE DOBRO ZGODBO! Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. Uredništvo si pridržuje pravico do izbrisa komentarjev, ki žalijo, javno spodbujajo sovraštvo, razdor ali nestrpnost, so prekomerno obsceni, oglašujejo, na kakršenkoli način kršijo zakonodajo Republike Slovenije ali huje kršijo splošne pogoje uporabe spletne strani ptujcani.si.
%d bloggers like this: